MIDSOMMARAFTON!!

Dagen startades med att inreda sovrummet lite grann, ner med en hylla upp med en annan osv,,det vart som nice.. fixade lite mys faktor ;)

Sedan har HANNE lekt med röjsågen i x-antal timmar.. tjoho vad skoj...litet skratt... bara lite mer än hälften kvar!  men jordgubbarna börjar växa nu.. dom vita fina blommorna har ersatts av små gröna jordgubbar som med vattnets hjälp nu kommer att växa och förhoppningsvis bli bigbauta stora RÖDA!  MUMMSfillibabba

MEn inte ska det vara så här regningt på midsommar inte...ridbanan flyter runt ...så ingen ridning heller...dessutom ids jag inte förstöra sadlarna och allt läder...

Ska koka mej en kopp KAFFE då lillgrabben & far hans sover...tror nog att jag sedan drar på GYMMET och kör ett pass....det är ju avkoppling och ger själen energi..kanske skulle man hoppa i solariet oxå..det e ju så sjukt skönt att värma sej en stund :)  gör jag inget kommer jag väl somna som alla andra...ler...

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER NU ALLA MINA VÄNNER........PUSS& KRAMIZ


   HEJDÄR............. EN KOMENTAR SÅ JAG VET VEM SOM LÄSER BLOGGEN ???  shyssta...



Kommentarer
Postat av: jane

tjenna tjenna. var och kika vad du pysslar med :)

2011-06-24 @ 19:48:07
Postat av: Anna

Jag läser! :D

2011-06-25 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0