LÖSHOPPNING

MÅSTE bara berätta att går dagen var ju hur skön som helst, eller igentligen hela helgen... Igår så fick vi i ordning alla sommarbetes hagar. Dessutom är alla jordgubbar PLANTERADE och broccoli landet harvat och plöjt.
Det enda som väntar är lite rensning av ogräs  ;P men jag kan det så det fixar jag snabbt...
Helt Oplanerat kom vi på att eftersom sverige bara har RÖD dag så Packade vi oss iväg över till finland & körde till kemi!
1a stoppet på vägen blev Lunch    på....  ler lite..

                      
MITT LILLA TROLL..

Sen var vi å badade i kemi ,,,Faktiskt riktigt trevligt ställe det där...
Väl hemma så kom vi på att LÖSHOPPNING det skulle testas för denna sommar oxå :) haahaa innan den e över.





Hoppade 3 st & sedan gick 3 av ponnysarna på lektion och ALLA var så skötsamma...För denna helg har varit så BLÅSIG att det har varit riktigt svårt att ha nått seriöst barnen har ju inte hört nått.. och sen har det varit alldeles krokiga hästar som vill stå m rumpan mot vinden.
Fast jag ska nog inte klaga för jag hörde att det varit riktigt stormigt på annat håll oxå..

//  hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0