jätte MÅNGA lampor..

Sommar LOV....  åhh vad härligt för alla barn :)  MINA NJUTER ♥




Morgonen inleddes ju med ett KYRK besök... asså det är nått som jag inte gillar med kyrkan,, spes om det sjungs osv ,,, den där ÄCKLIGA jätte vidriga konstiga känslan som kommer direkt när jag måste in där... kan inte förklara men vet att jag gillar inte att vara där... Räcker det inte då man döps & begravs??... fniss..
Nå ska nu inte tråka ut er med dessa tankar... men nått brölop i nån jäkla kyrka ...GLÖM DET!!  Inget för mej inte..  och tänk inte ens tanken... har inga tankar på att gifta mej heller...( det har jag alltid sagt) 
Men det är bra att dom har så himmla mycket lampor i taket så man har nått att lägga tankarna på då man sitter där... För ibland KOMMER man INTE undan...  :)  
Hade tänkt rida nu på kvällen, fast efter TRÄNINGEN så myste jag med en saga när jag la lilla L och sova & Efter det så orkar jag inte ..  ny dag i morgon..

" det man inte hinner idag,,kan man lika väl göra i morgon"
// natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0