Ibland gör det ont!

Imorgon är det redan midsommar :)  Konstigt att vara hemma...brukar ju åka mot stugan nu typ...
Jag känner mej så kluven,, är det inte det ena så kommer det andra....jag sätter mej i bilen upp till ötå i morgon tror jag.. om det känns så här!!  ANDAS RÄKNA TILL 10....  Jag vill hitta svaren men orkar inte ta tag iallt det e ju en soppa ändå redan så varför tjorva...det är faktiskt inge kul att vara vuxen.. allt var lättare som barn.. ler...
Ni fattar ju ändå inte nått....smile...så kan ju lika väl berätta nå kul istället....

Var & träna på kvällen med grabbarna... mina första 4 min på rodden var ju en plågsam pina...mina stackars lår... jag sa att jag redan i morse hade ont,,, men nu var det ju extremt..
Lyckades ivart fall värma upp & sedan kördes ett rejält rygg pass!! och baksida axlar!!  nice...kändes bara fint!

Chins 4 x 8 ( lite hjälp)
marklyft  4 x 8
sittande Rodd  4 x 8
Stående rodd  4 x 8
Framåtlutande sidolyft 4 x 8
Omvänd pecdec 3 x 8

Härlig känsla efteråt!!

// puss nånstans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0