EN NED LAGD...

MEN fuck oxå.......  ont i huvudet.. alltför tråkig dag ( ensam) på jobbet ända till sen kväll....

                                                                UTAN



Min telefon........!!!

DEN REGNADE BORT kan man liksom säga.............fysjutton och massa svordommar....


Nu ligger den på tork.............och nä jag har inte badat med den....

Sen så kan jag meddela att sommaren gör sej påmind även här på mitt jobb....  det är såå lugnt....jag avskyr när det inte finns 1000 saker att göra på en gång & helst igår!

Kanske skulle jag inhandla ett ordentligt regn ställ..  smile..

Kom och träna nu alla latmaskar.. om du inte redan köpt gymkort så gör det nu på en gång!!
sommar kampanjen gäller ännu ett tag till!!

                          
se så... börja träna nu  :)

// Bara jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0