DAGENS SANNING

Har insett att ju mer jag förstår ,,, ju mer inser jag vad jag har att lära mej,,,  smile,,, sjutton vad svårt,,,




Jag läser och "förstår"   ,,,jo tjena,,,,   big smile,,,

Nå väl,,, bara att ta tag i dagens ODLING,,, det tar aldrig slut.  så fort jag trott att nu, då vänder jag på mej och hittar 17 andra "jobb" som bordes varit KLARA i förrigår..  what.....
Undra hur många som skulle palla med MIN vardag?? hehe, eller igentligen int nå å flina åt.....en sa en gång att:

                     " som du BÄDDAR så får du ligga" 

                                                            fast igentligen tycker jag nog denna är mer passande......

               " ÄR huvudet dumt får kroppen lida "

JAG VILL Å FISKA::::::::::::::::::: NUUUUU:::::::


 Om nu nån är intresserad så blir jag med golden nån vecka fram...myys... älskar ju städa!!  fnitter,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0