2 fulla dagar

Har haft hyfsat mycket nu 2 dagar,, har dock hunnit njuta ändå av att bara vara(en stund)!!
Städadae HELA huset igår,,, det finns som inte mycket som "tar" känslan av ett rent hem...Fast det HÖLL ju inte allt för länge :)  2 hundar i huset en dina & en mattson..............DOM KAN DET DÄR MED ATT HÅRA....

Dotra har ju inte synats mycket hemma... & just nu är inte jag den bästa mor som inte låter henne driva runt...men ibland ÄR det bra att VARA hemma och ha TRÅKIGT!
JAG skulle ALDRIG bli som INGA & LENNART....  måste Le lite....ni undrar nog varför!... jo just för att JAG GÖR EXAKT som dom ( inte allt då) .. och hur populära tror ni dom var när dom gjorde likadant?   Smile...
Livet är rätt underligt ändå.....  har kört lite traktor idag.. med lille Lukas.. eller han sov... jag körde... kanske inte bästa sömnen men han gillar att sova i traktorn... har betesputsat hagarna som hästarna gått i först...

Nu lagas middag........mums

Kyckling med feta ost & bacon  och till det crisscuts och givetvis beasås!!



Lite långt borta .... 
tror nog att jag skall göra beslag på janis häst...ler mycket... han får köpa en annan...haahaa...!!
Det passar bra va? !   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0