vit härlig sandlagd skogsväg....

Åhhhh.. tror bestämt det LYSTE i ögonen på oss ikväll när vi "rekade" vägen till tammajänkä .....fyyy vågade dock inte släppa på galoppen idag,,(alex) inte självmordsbenägen ännu...blink blink..
Men ATT vi ska galoppa i morgon..jeppjepp...  HELA fucking vägen var ljusvit sand,, så långt ögat kan nå...nu blir det skogen ett tag framöver... kondis åt fläskhögarna!! 

Dagen har faktiskt varit TOPPEN från början till slut... så där så det känns i hela kroppen...hagar e fixade...hästar ridna.. på tal om det så lurade jag jane att hoppa lillskruttan ( pandis) åh jo då.. 85cm bara så där,, för er som inte vet så e hon bara 133cm hög själv,,, här skall det tränas...ÅHH vad jag älskar att vara "liten" ni sku bara veta vilka fördelar det har....på alla sätt å vis...( tur att jag inte gillar bilar,,, för då skulle jag int säga så) men det får ni klura på själv....hiiihiii....
Sedan har det ätits riktigt NYTTIG middag..smile.. ni vet plättar med glass & jordgubbar!!
Barnen har tok lekt här hela dagen...imellanåt har dom denna vecka varit 10st kidz.. klagar då inte.. skönt att barnen trivs här.. just så det skall vara!!  BARN är kul...
jordgubbarna har fått sej vatten...hanne oxå... ;) fast jag växer ändå inte...dessutom mysigare att ducha inne..
ja så lever livet hos mej en vanlig dag i juli....

//  natti natti puss oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0