VILKA UNDERBARA vännerJAG HAR DÅ ;)

HAAHAAAA.... läs komentarerna från förra inlägget...mohaahaa.....  Jane jag borde ha fattat bättre...och manka HUR i fridens namn gick detta till.....

                 BRUDAR OM NI HAR MERA ÖVERRASKNINGSVINER SÅ tell me :) 
Det var en nära döden upplevelse.....skrattar gott nu efteråt...

MEN det var ju inte 1a & sista gången jag är "BLOND"   voi perkele satans telefon ..... den har varit tyst hur länge som helst....alltså pinsamt värre..... ringsignalen ni vet( alla obesvarade samtal)
TÄNK OM JAG GÅTT TILLBAKS MED DEN TILL GIGANTEN!!!!  då hade jag smält bort....

MED LITE TEKNISKA fingrar så var det ju "BARA" att starta om den....jag i ett nötskal.... 

NÄ BÄST ATT HOPPA ISÄNG SÅ JAG SLIPPER vara så tröttis i morgon...för då bär det av till mitt underbara jobb!!!


//kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0