Vad gör vi nu??? en dag till!! shit,,,,

Vaknade till min stora fasa med en dag till ...full sol.. aj som fabian...hiihii ska det solas så ska det....
Fast jag varje kväll bett en stilla bön om att huset skall vara snyggt & rent då jag vaknar så har inget skett....hmm   Betyder nog att jag SJÄLV måste ta tag i snabeldraken & den BOTTENLÖSA tvättkorgen,,idag känns som en super dag för att köra till kukkola på glass ... kukkolaforsen :)
Barnen är redan igång med sina morgon fajter,,,en av tusen,,, ibland hörs en liten kille som ropar "ger du dej,,ger du dej"... så det är nog daxs att ge dom varsit rum att städa iordning... här är det ordning på barna,,dom skall lära sej att hjälpa till & se till att huset är snyggt... klarar inte att ha barn som driver runt bara.. livet är inte bara lek & stoj... bätre att lära sej från början,, än att en dag bli vuxen och kastas ut i den hårda världen.

Frukosten i magen...så nu startar vi dagen...



// kramiz på er då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0