slut ... men en bra ridlektion :)

Åhh veckans höjdpunkt  :)  givetvis ridningen...så skoj! det börjar kännas finfint.. synd bara att jag tränar "om " janis western häst...smile...  haahaa ... bra va!  jag bollar ju runt mellan western lektioner och riktig dressyr.. men det käns bra . ingen av hästarna har slagit "RUNT" ännu..hiihi..    ganska fin kombination ändå..
Jani filmade idag så det kommer nog ingen bild på det ..lägger inte ut nån film på mej...så är det..

Jag har även hunnit med att fixa fram lite PIFFA TILL DEJ grejjer tills imorgon.. denna BRUD skall på bar runda i finland!!  yesyes... med bästa sophia.  så här såg det ut sist...





sussu sophia & jag

eller väntas nu det var nog för ett tag sen... har nog hunnit ned ett litet krogbesök efter..
nå iallafall så ska vi ut i morgon och röra på våra lurviga i klackeskor!!!


Nu kom johnblund på besök...

//nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0