FICK EN PRESSENT :)

Jo IBLAND dyker det bara in en kommentar om nått så där som skulle vara bra att ha/ eller varför inte bara roligt att ha :)...  OCH IBLAND så LYSSNAR nån....ler.... idag var det pappa.. hit kom det en sån där,,,ja vad heter det?...pensionärs kuvös,, eller party tält? ..lät bättre..paviljong?... nu till saken..en ram med gardiner för myggorna...tak oxå givetvis..så nu skall hämtas lite trall virke för att fixa en snygg botten imorgon..fint..
SEN måste den ABSOLUT invigas med buller & bong...PARTY?? nån sugen ;)


typ en sådan men svart...(bild lånat)

Sen nu på kvällen har jag fixat lite med hästarna.. ridit 1 och longerat 2st..passade även på att tvätta svansen och reda ut lite tovor på alex och testade även silicon dropparna som jag köpt från hööks...
Nån som testat dom??  (grå/silver flaska)  vad tyckte ni isåfall..

Bråkar som alltid, med min telefon då jag har massa fina bilder men inte hittar fram till telefonens bilder via datorn..1-0 till datorn igen...grrgrr...

Nu är klockan över barnet så jag måste lägga mej... för imorgon är en ny dag!!

//Puss på pannan

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad bra att ha!! :)

2011-07-20 @ 07:39:04
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Susanne

Supersnygg paveljong!!



P.S! Hade vägarna förbi HÖÖKS i Nyköping häromdagen och gjorde väldens fynd!! 4 par ridbyxor (ord pris 799:- st), en ridjacka, 6 par strumpor, ridhanskar, snoddar och en foderhink. Betalade 1160:- !! Bra va?!

Må gott,

Sussi

2011-07-26 @ 22:03:09
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0