ÅNGEST

JOOO,,, faktiskt så kan jag oxå lida av det ;) hmmm...lite illamående som inte ger sej..inte gravid..ler.. men jobbet kallar..fan oxå...spela på lotto kanske inte skulle vara så dumt,,,eller hur! dagarna har bara rullat förbi..likaså veckorna,,,, men mitt i allt detta så saknar jag jobbet..just presis ,,du läste alldeles rätt :) jag gillar rutiner!!!! 
RUTINER är nått ALLA ska ha.. jag behöver veta exakt hur allt skall bli och vara..så det så.. jag skall ha sten koll på allt runt mej..fixar jag inte allt själv såååå...nu skäms jag lite..bara lite.. ser jag till att delegera! vihoo...vuxen poäng där eftersom jag erkände det...hiiihii

IDAG HAR VI RIDIT!!  lektion för lasse..han såg hyfsad fin ut islutet...(läs nu rätt...JERKERhästen) så inga misstolkningar där bara ;)
Sen kom en gammal barndoms vänn förbi och kikade hur vi hade det :) kul att få byta lite minnen..haaha!

Middagen "GLÖMDE" jag bort så,,, det blev några piroger lite sent..och därför hoppade jag träningen ÄVEN IDAG!!  spark i arslet sku jag ha... rutiner jag vill jobba..men ändå inte!
Var faktiskt förbi lakkapää för att beställa fönster till stallet för nu skall det byggas ut med 3 platser till :)
Jag når målet sakta men säkert...en vacker dag så,,,



bjussar på en bild av traktorn ;)

/ hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0