tisdag

DAGEN HAR RUSAT IVÄG & JAG HAR HAFT JÄTTE KUL!!! 
Min ridlektion gick jätte bra det var riktigt roligt , känns som det börjar släppa lite,, bara lite!  Jag har ju ett mål och släpper det inte!

Stannade lite för länge på kaffe efteråt så jag han bara rida yellow innan jobbet. underlaget på ridbanan var okej med lite för mjuka ställen. fast då fick hon ju jobba på .

Det har flyttat ut RENAR PÅ VÅRA ÄGOR!!!!!  Grrr   JAG VILL INTE HA DOM DÄR!   tur att vi täckt jordgubbarna!
Har allvarligt funderat på att jaga/ driva BE SNÄLLT ATT FLYTTA DOM!!!   grrr   för dom förstör vallarna! & hästarna tycker inte om dom!    Ni vet komma fram där i galopp ....... goppedigoppdei!  så tvär stopp....  ren jävlar ivägen!!!


SKOTER KANSKE FUNGERAR!!!!   eller en drivande hund eller ett luftgevär eller nyårsraketer ,, jaja nu for fantasierna iväg igen!  
Dom flyttar nog på sej när det tinar bort snö & dom vill ha mat som finns iskogen!   eller sen när det kommit så mycket snö att dom inte bottnar!      :)



sov gott nu ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hihi har sån lördagskorv i kylskåpet! :) antar att du är från finland? eller gillar du bara finsk mat? :P

2011-01-19 @ 09:59:51
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jodå, det finns bra shopping på götgatsbacken :)

2011-01-19 @ 20:01:08
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0