sprang i butiker..... hur fan kan man komma nästan tomhänt hem??

Morgonen visade att idag var det inte bråttom ut med hästarna!  - 28.6
Så jag käkade frukost först innan jag tog tag i stallet!
Emma var på kaffe & jag har bokat in en ridning i morgon på "finnhästen", vi far till tuula.    ;)   åhh vad jag har saknat att någon skriker på mej!!   hiihiii  men tar givetvis med kameran då Emma ska följa & hjälpa!
Givetvis hade Jani tänkt komma med för å se sin heppa men måste han välja så blir det givetvis JAKT istället med grabbsen!

Då alla ridningar blev av bokade pga kylan idag så var jag på stan. Men kammade noll......hur lyckas jag???
skulle ha en säng bara 190 cm lång!  finns givetvis inte!
Lime gröna gardiner till tv-rummet! finns givetvis inte!
Kraft grov 125! fanns givetvis inte!!

livet är orättvist ibland!                                           ;)


Och jag som just NU ville fixa lite,,, här hemma.  nå ska nog städa iordning KIDZENS rum ändå ikväll!
fast först ska jag göra nått KUL!!!!!!!!




                                                                             RIDA!
                                                        
(-26,3 VISAR TEMPEN UTE)


HA DE BRA DÄR UTE !

Kommentarer
Postat av: Manka

Givetvis!! haha

2011-01-15 @ 20:10:42
Postat av: Vilja

sv: Haha det är lättare att sitta kvar baklänges kan jag säga ;) Jag har två egna hästar :)

2011-01-15 @ 21:47:46
URL: http://gatukorsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0