KUSIN LEK ETT TAG FRAMÅT,,,

Fast jag ska nog dra mej ut istallet, för där har ingen eldat i pannan så vattnet hade frusit!  woupsi,,,,
Sängen var så jäkla skön i morse .  och med alla minus nu så blir det lätt kallt!


Ledigt i 4dagar undrar om jag kommer att springa efter väggarna?? kanske skulle man fixa sej bort å hälsa på under dom dagarna!
På lördag är det iallafall 90års kalas, vilket ska bli spännande ;/  måsta prata finska och försöka hålla koll på vem som är vem! hiihii   jag gillar ju sånt skarpt  ;)  not!  
Kommer ju ihog för x antal år sen då jag jobbade på gymmet och badet och en av janis lillkusiner så glatt hälsade, jo jag hälsade tillbaks fast visste nog inte vem det var, pojken blev som lite besviken och mamman tyckte att hälsa nu nästa gång han kommer med sina vänner det är ju en känslig ålder!  till grejjen hörde väl att när det gick ett tag imellan gångerna så hinner dom växa ändra utseende osv,,,      SÅ ÖNSKA MEJ LYCKA TILL PÅ 90ÅRS KALASET!       :)

puss så länge då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0