IDAG HÄNDE DET......

JA  jag har ju varit smått irriterad på dom där jädra panschisarna,  "pensionerer" kanske dom kallas !!
helvete när dem glider förbi i sina skidor på spåret ,,,, med sina as gamla pjux från medeltiden.
Dom bara ÅKER så snyggt !!  har försökt intala mej att dom har försprång i & med att dom säker fick ta sina skidor när dom på sin tid skulle  fara & FRIA!!!   men SÅÅ KNÄCKT jag kännt mej ....
först  blir man omkörd i SKID spåret.  jojo   men att dom dessutom står där vid bilen och stretchar & dricker nån varm sörja från sin termos!!!  när jag kommer till bilen....... DET TAR KNÄCKEN PÅ MEJ!!   


;)




MEN IDAG HÄNDE DET!!!!


JAG ÅKTE FÖRBI 2 ST PENSIONÄRER !!!!!      i skidspåret!!!!    DET NI!!!


sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0