STALLKLÄDER 10.00-20.00 !

HAR  HAFT RIDBYXORNA PÅ SEN MORGONEN NU.  HAR UNDER DAGENS LOPP HUNNIT RIDA 3 HÄSTAR & SUTTIT NÄSTAN 3TIM I SADELN  :)

Sen har jag och sussu fixat ulk uppgiften ( gymkana) barnen hade så himlades roligt!  även ett par vuxna var oxå med, nu kom ju det svåra, att försöka få ihop en snygg redovisning som motsvarar allt vi SKA ha lärt oss!

Sen är det ju dax att ta tag i resterande uppgifter oxå, det var ju lite att läsa & komma ihog,,,,,och jaG SOM  har minne som en fiskpinne!!

Kan inte besluta om jag ska ta av mej ridbyxorna eller om jag ska vänta ut gubben som e på gymmet, Ä som sugen på att rida jerker ännu??????  klockan är ju mycket men ändå. kan man rida nätterna på sommaren så varför inte nu?


Var in på barnenshus här om dagen och fick då frågan om jag väntar barn????   haahaa  NÄÄÄÄ  DET GÖR JAG INTE!    så nu vet ni det!!!   

  kanske borde jag TRÄNA LITE TILL  om nån nu tycker att jag ser GRAVID UT!!!   hiihii

Fast sen har jag ju handlat en del baby grejs, fast det är ju inte till mej ;) har ju lite VÄNNER OXÅ!! 



♥   dåså.... allt för idag...  ♥



suddig stallkatt & myrforsens undina " dina"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0