ponny feber........ NU PÅ EN GÅNG!

JAG E SÅ LESS.. FEBERN LÄGGER SEJ INTE FÖRÄNN DEN STÅR PÅ GÅRDEN :)  vars hittar jag den perfekta lilla/ stora ponnyn som passar just oss?  den ska inte vara för liten( ej under 125) & dock inte större än 140.. helst ska den inte vara för ung och inte heller för gammal. Den ska vara grundriden så gångarterna/fattningarna sitter...
Har hittat ett par intressanta men måste ju först bli av med yellow...

åhh,,,  jag har så dåligt tålamod....grrr

Dagen har bara rusat iväg, barnen har mestadels bara varit ute i snön och på TAKET, på ladan som står ute på gården, presis som vi gjorde när vi var små  ;)   Det är härligt att se att barnen faktiskt är lite kreativa och leker UTE och hittar på lite bus!   Dagens barn är ju så dåliga på att leka ute & ännu sämre på att röra sej. fortsätter det att vara så här i samhället så har vi antagligen pensionerade 35åringar om nått år-  VILKET ÄR HEMSKT-

Nu väntar jag på lasagnen som strax är klar!!


puss ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: jag har varit med min bloggvän Evelina :D

sj?

2011-02-06 @ 19:21:53
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Jane

Kika en sån kanske:



http://www.blocket.se/kalix/Underbar_C_Ponny_31275933.htm?ca=1_5&w=1

2011-02-07 @ 15:20:56
Postat av: FATMA | underhållning

Ville bara tips min bloppis, som jag nyligen la upp. :) Jag är hemskt ledsen om du inte är intresserad av sånna kommentarer.

2011-02-07 @ 17:52:54
URL: http://fatmas.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0