minus 29 ute !!!!

IDAG BLIR DET INGA HEPPOR RIDNA INTE!
Jag & mitt lilla troll ska nog vara inne i värmen, fast en stund måste vi ut oxå!  sotaren skulle komma och kolla pannrummet och tv rummet! 

Måste erkänna att förra helgen var bra.. det var nog första helgen som jag tagit det riktigt lugnt utan stress....såå sköönt.  Jag stressar alltid & tänker " sen när det /allt är klart så ska vi ta det easy"   men det har nog gått 2år utan vila

                         ;)



TRÄNINGEN SÅ HÄR LÅNGT DENNA VECKA

MÅNDAG-  BEN
TISDAG-  VILA ( red 3hästar á 3tim)
ONSDAG- 5,5KM SKIDOR

Ska nu lägga om lite kosten oxå! MER KYLLING & TONFISK & PROTEINER!!!  MUMS! bara jobbigt att laga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0