MÅNDAG

Måndag inleds med konstig hals, eller det började redan igår :(
var så trött så jag somnade redan efter 20.00!!!!!    efter en god natts sömn så hägrar stallet, sitter nu bara i telefon och checkar av hur det går med .........tillståndet!!  vänta vänta.. jag som hatar vänta!!


Dagen är förövrigt en LÅNG ARBETSDAG 11-20.00 IALLAFALL.. och jag kan inte starta träningen idag heller!!
jag kommer se ut som en boll snart..eller så kommer jag att sova bort dagarna för så blir man om man inte tränar!!!!  


TYP SÅ HÄR       ↓


  


Nä fy fasen jag är inte dryg men så här tänker jag INTE SE UT! 
vitlök c-vitamin mivitotal flex  får  bli min "medusin" dårå!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0