1a februari..

Då kanske vi kan säga att vi går mot ljusare tider då ;)  just idag så är det -15,8 ute.  Och jag får nog klä på mej lite mer än igår då jag bara hade vårkläder i stallet..  man måste passa på när det går!

idag ska jag fixa stallet hyfsat snabbt för jag har bokat skojsigheter kl 12.00 
Natten har varit tung då jag mått illa halva natten, det går nog nå skit igen,, då en kompis oxå ringde å sa att hon mått dåligt i natt!  Men jag har inte tid att vara sjuk så bara tänka positivt och blicka framåt!

Ska även lägga på ett kål för att få klart mina måsten FAST har ju bestämt mej för att mina måsten ska döpas om till "JAG VILL"  Och helt plötsligt så blev det mycket trevligare att göra allt jag VILL   :)


dagens bild får bli denna    



                      

jag lovade ju tidigare att lägga ut sko bilderna så ;)  

"visst är det roligt att ha nått  att välja på även på jobbet "



puss & kram då


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

2011-02-01 @ 13:15:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0