snööö snööö...... vågade inte köra till oulo..

TJOHOO man ska inte skrika innan man är ÖVER diket..VA???   hehee skulle kört till oulo med lilla pandis idag men när jag kl 5 gjorde stallet så vräkte det ner tung blötsnö och vägarna var as dåliga.. vågade inte chansa utan tog stället det säkra före det osäkra!! STANNADE hemma !! tråk för jag ser väldans fram emot pandis dom... nå den hänger kvar ska bara boka ny tid så!!

Dina är smäll FET och börjar bli lite små orolig nu så innan helgen är slut så kan det nog finnas x-antal vovve bebisar i lådan!

Mitt finn-troll var helt gudomlig att RIDA igår...

Det är en FRÖJD att sätta sej upp i sadeln efter att tuula ridit han först... och lite skoj tycker hon nog att han är då hon ERBJÖD sej att rida IDAG oxå innan han ska hem..fast jag tror nog att jag behåller han där till sön om jag bara får...ler!!

nu jobbeli jobb! telefon möte next!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv; Tack så mycket, desamma! :)

2011-12-09 @ 08:27:41
URL: http://livparidskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0