såå ledsen...(fast det syns inte) bra va ;)

Ett nytt år ---------I MORGON sista dagen på detta år..ska man skratta el gråta? planerar för nån slags fest med mat (som jag lovat FIXA) imorgon kväll....givetvis ute bastu oxå!
Men innan det så måste här tvättas och städas och ridas och bakas/matlagas..varför i hela friden har man inte ledgt 2 dagar INNAN alla stor helger?? fast om jag inte läst fel så var det MYCKET bättre nästa år! presis som med allt annat :) du måste nå botten innan du kan klättra....heehe

Valpisarna har börjat GÅ!!! och alla väger över 300g...tjohoo vissa har öppnat ögonen...och lukas väntar sej att dom snart ska hänga fast i byxorna på han för det har "NÅGON" sagt att valpar gör!!!


Här är en BILD på SAGA...hon ska flytta till min bror :)  min bror har nog världens bästa "lillasyster" som ger en valp.



ser ni ena ögat är öppet ...

Här har ni en bild på hela klanen...



Nä nu ska här städas och fejjas.... ha en trevlig dag allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0