Och dagen var lång :)

Stall häng efter jobbet.... bestämde mej att NU inte sen!!
Longerade 2 hästar & 2 ponnys...EFTER ATT JAG FÖRSÖKT skritta på pandis typ 20min(ingen lätt match då hon äe EXPLOSIV nu)

Hon gick knappt att få en bild på för hon rör sej hit & dit ...ler....(vänta bara när du e helt läkt)



OCH MITT FINNTROLL han bara ÄLSKAR att ha sönder täckena..denna var hel typ 3veckor....mun korg på snart!!



ser ni vid framknäet......jäkla tur då att det inte kostade AS mycket!!
undrar om han är god att äta på mackan.....skojja bara....*flinar*

Ja nu är det lugn och ro i huset då alla sover...så jag ska nog oxå lägga mej och invänta john blund!

// sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0