Huija...

TRÖTTER ,,,,, alltså när måndag startar så bordes jag väl vara utvilad????   ler....  vart fan tog vilan vägen???

Nå mitt lill hjärta fick sin födelsedag........tack alla inblandade.... han hade sina 3tum höga vänner här dom körde bilar och åt gott.... givetvis hoppade ju jag middagen och käka gott jag med...ler... gissa 3 gr vem som mådde skit på kvällen!  när jag äntligen satte mej ner för att ta de easy,,,kom jag ju på!!!  HELVETTE måndag imorgon...ingen vila ingen ro!
Det heter som man bäddar ,,,så ligger man! Ändå har jag inte lärt mej!

AV TOMTEN ÖNSKAS FLER TIMMAR & MINST EN HELTIDSANSTÄLLD!!!!( då kanske lite av  mina dagliga sysslor skulle klara sej)


Vovven i dagsläget!!!




och ännu rundare då denna togs för 3dar sedan



// ♥

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilken tjockis. Vi vill att det ska komma valpar NU!!!

2011-12-12 @ 08:31:35
URL: http://www.gyllenbrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0