konstig natt

Somnade med tårarna i ögonen & en konstig känsla.. jag vet ju varför.. men vaknade och samma känsla var kvar, jag är jätte tacksam för hjälpen..  men det är inte allt för lätt att smälta :( jag borde fördjupa mej idet lite grann, kanske skulle det lätta på trycket en aning!
allt har sina bra & dåliga saker.. just nu är ridningen alldeles kaos artat...fattar inget. ska ringa efter tid till kiropraktorn(uffe) måste ha hänt  nått med mitt bäcken eller rygg... jag sitter förjäkligt!
Det känns som för 10år sedan :)

Det regnar fast det hjälper ju inte mej någonting...måste ut och skörda broccoli ändå :)




Jobbet kallar...nästan lite tur att det regnar så kan jag åka till min vänn som fyller år och gratta hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0