HÖST RUSK!!

MYSIGT VÄRRE :) det innebär att allt rullar som vanligt strax...  tända ljus.. varmt te... film/tv (har kollat några få gånger på HELA sommaren)

Men det känns som om jag har en förkylning på G... inge bra inte.. huvudbank nu i flera dagar!  Fast jag vill ju träna, och det vågar jag inte...

Hade stängt jordgubbs landet för att inga bär fanns---- jotjena--- gick där idag o insåg att " BARA HÄNGA UPP SKYLTEN IGEN"  ja- så de kan gå :) 

Har blivit så inspirerad nu så jag måste hugga tag i stallbygget igen... ( läs delegera) fönstrena är iallafall beställda och nu bordes det hämtas isolering och skivor... men först så ska dörren flyttas en 3e gång för att hamna rätt....ler.. inte lätt när det är svårt!!

Nu blir det lite fix här :) 

/kramiz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0