BROCCOLI

yey...jippikayei...  nu har även broccolin startat.. jobbelijobb då..jobb på jobb!! shit... skönt att jag han m 2 slappa dagar i helg innan det starta igen...

Jobbade nämligen hela dagaen igår ,, slutade innan 21,00 då jag avslutade dagen med TRÄNING!!
Sen kom jag hem bytte om lite och drog vidare på broccoli fältet..  skoj liv jag har då :)


GÅRDAGENS TRÄNING VAR!!!!!!   AXLAR & TRISEPS & MAGE!!

12min uppv på rodden
följt av 3xhantelpress
          3x puchdown
          3x stående rodd
          3xmax dipps
          3x hantellyft åt sidan
          3x kick back
          3xplankan
          3xsittups
kanse en bonus eller 2 sen en glad & nöjd jag ♥



// kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0