åhhh vars fan e du???

Hösten kommer... det är ju mörkt på kvällarna nu :)
Varit på jobbet HELA dagen och inte fan blev allt gjort ändå :( gillar inte när jag tappar kontrollen...jag vet...säg inte nått.....  SOM MAN BÄDDAR..heter det ju... smile..
Dessutom så STARTAR ÄLG jakten strax.... undrar hur jag skall lägga det pusslet?? barn föräldraledigt...jobb.. blablabla.....
Ibland (ganska ofta) stannar jag nog upp och undrar var det gick fel :) haahaa.... spec såna här dagar då allt snurrar runt,,  jag skulle vela ha "more time".
Jag har faktiskt inte ens ridit på  över 1vecka...ledsen :( .... men tiden räcker inte till..tur att jag fått ihop träningen någolunda för annars är jag ju inte kul att leva med :)

Hela helgen har vi kört vatten gympa....jihoo..vad kul det var...fast det fanns ju några av instruktörerna som var kassa...mem 2 av dom var ju KANON..

Idag var jag och KÖRDE PUMP med korpen :)  oojaa vad skönt det är SVAGA ben nu...och spagetti armar :)  det var toppen
Imorgon blir det iallafall vatten gympa... och kanske styrka  om det går,,beror på hur jag känner mej efter dagens pass...

Nu väntar mina 4benta på kvälls höet..första gången jag fodrar på ,,,,,,,,kommer inte ens ihog,,,är ju aldrig hemma så  :/   men idag är det MIN tur.. kanske jag kan mysa lite med en  mjuk mule,, kommer inte ihog ens hur dom luktar

//kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0