180kr & 19euro det ni!

Vilken värsta juopo man är då :)  fyllde HELA saabens bagagelucka med flaskor och burkar :) allt var inte % på så det så.....men jag trodde ju inte jag drack SÅÅÅ MYYCKET COLA!!  woupsi doppsi....
Nåja middagen blev gratis :)
Fick världens huvudvärk men nu har det börjat släppa,,, skönt!  och då väntar snällt 4st hästar på att bli ridna och fixade...  fast fia har ju lovat att hjälpa till så det går nog bra... vi tar en tripp till BUSCHEN på gallop runda så dom får tömma sej lite granna.....

Har haft en SKIT dag mer eller mindre... 2barn som jäklats mer än 8st tillsammans... sällan jag brukar bli ARG på riktigt, men idag tog priset!   nå,, nu har jag dumpat båda 2 till faderskapet som får ta resterande kväll.... skönt att få gå ut i stallet och "njuta" av tystnaden...och om inte skallebanken kommer tillbaks så ska jag gymma ikväll och kanske ta en snabb tur till bahamas och få lite färg...

//  skönt att spy ut allt ibland sorry bara att ni får lida :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0