zzzzz

Dagen har varit blää tror jag ;)

Började med att rida 4st hästar
Nummer 1 = stegra och gick emot skänklarna...  fuck ,,,  med bra avslut till sist! slut jag då.
Nummer 2= kändes att jag inte suttit på han på ett tag
Nummer 3= ville gärna DANSA(läs hoppigalopp) medans jag ville skritta (pandis)
Nummer 4 = En jädra slut hanne SKRITT i Djup snön

ÄNDÅ EN GLAD JAG FOR TILL JOBBET........
Eller hur upp som en sol och ner som en pankaka,,,,,,


Ids inte ens ta resten av dagen.....  voivoi..   BAHAMAS hade suttit fint...

                                                                                      ELLER värdens bästa stuga ♥ i kiruna
Kasta allt som gör att det går att få kontakt med omvärlden........

JUST SÅ KÄNNS DET NU!!

NICE ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0