trötter

Oj klockan e inte ens mycket men här ligger jag i sängen redan...
Hade tänkt vara till en god vän i dag men krafterna tog slut,,, så änn en gång har jag inte varit nånstanns i helg, eller jo o handlat men det var ju ett "måste"..

Var på kaffe hos tuula och passade på att njuta av ett par riktigt fina ekipage som gleed runt i ridhuset, OCH gissa om jag väntar på TISDAG  :)

Det börjar ta sej på toa renoveringen lite småå grejjs kvar bara.....SEN måste hall/farstu och VINDAN städas..hoho 
Och imorgon har jag ett stort besult att ta IGEN!!   ska jag eller inte..
Nettan har haft kompis hela helgen igen och att det märks hon var slut i kväll...  söt ungen!


Nu ska här sovas...  dröm sött  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0