skärtorsdag ;)

Vilken härlig dag det har varit, + 5 i skuggan idag. Så vad solen hade att ge vet jag inte :)

Har hunnit göra alltmöjligt men sen när det var dax för gymmet så var krafterna totalt slut så jag satsar på dubbel pass i morgon,,,eller det gör vi nog både jag & jani... Ska man så ska man..!
Ska nog googla/surfa runt och hitta inspiration bara, resten av familjen sover helt slut av dagens bravader vi har varit ute mesta delen & avslutade med badhuset.
DET ÄR UNDERBART ATT VARA HEMMA BARA FÅ VARA!!!!


katten är helt fenomenal på att jaga möss...igår kväll när jag satt på huk och tog på sporrarna för ridpasset så kom han och kastade en mus på stöveln......flög upp så där snabbt !! skrek nog lite då yello hoppade till !!  haahaa
sen när uppvisningen var klar så åt han upp den!    hyva...det lät inte alltför mysigt!

allt jag hade på hjärtat just nu

Kommentarer
Postat av: hanna

hihi



2011-04-22 @ 19:53:04
URL: http://bloggspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0