torsdag

I dag är det dax igen ..nu har jag 2 barn hemma, var av en sjuk den andra bara bråkar med sjuklingen ;) inte helt lätt att förstå varför syrran e hemma men inte vill leka!

jerker måste jag rida idag...men har lite ångest över det då lektionen i söndax inte satt bra i v galopp..sen på måndag testade jag longera han & även då gickv galopp riktigt dåligt!
det finns några möjligheter...han är svag...då han lägger ner bryter av till trav..
                                         han har ont...någonstans..
                                         oriden. behöver mer stöd..på yttertygel

jo eller kan det finnas nått annat?

men jag måste ta tag i det!                         kanske dax för massören!

men innan stall så ska här städas & handlas & fixas lunch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0