:)

Idag blev det ben träning::::)     inget jätte hårt pass då jag la det efter jobbet typ 21.30
man ä ju som lite seg då!
Men lite stolt är jag !!  har inte ätit en ENDASTE  macka idag!  antagligen 1a dagen på ett år utan smörgås ;)
hahaa ( hur lät det där)   jajja men & inget fika heller för den delen! 

OCH i MORGON så ska jag ta SEMESTER....  kanske är det 3dje dagen i år! ( har ju inte tagit ut nån semester alls!) & nu då lillan har haft feber så tar jag sem istället för VAB då det e så tjorvigt ;)

Idag regnade det & jag orkade intejobba mer änn en häst!  men jerker tömkördes & gick riktigt bra
inga bocksprång el andra odågor!   så det var värt att bli blöt !

nu ska jag krypa ner under täcket å mysa!




natti natti

Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

Hejsan!

Nu har jag dragit igång en "dagens blogg" i min blogg, jag hade blivit jätte glad om just du ville vara med :)

Du får chansen att presentera din blogg i min om du vinner!

Många kramar / elin kärlek♥

(förlåt för reklamen :[ )

2010-09-23 @ 23:38:27
URL: http://elinamour.blogg.se/
Postat av: lovisa

Gillar du make up? gratis presentkort?

blev n yss medlem på en sida där man själv samlar poäng och då man samlat tillräckligt får man beställa hem presentkort HELT GRATIS, om du vill bli medlem gå in på: http://www.gratismakeup.se/?r=246371

:)

2010-09-24 @ 13:54:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0