yllestrumpor & barn :)

Min lille lukas hade tjej kompis (disa)på besök igår...  när han säjjer att :

mamma - stäng dörren!

varför då frågar jag

Lukas svarar- jag vill inte se dej!!!


hmmm.... 2år!!              sötis!!



På kvällen ber han mej ta fram feber termometern .
givetvis frågar jag "vaffö" då?
Lukas- "suckandes " hämta..
kollar och konstaterar att : nä ingen feber!!
Lukas- hmm den är SÖNDER!!

:)

Har hittat min favvo outfitt nu...den håller i sej tills plusgraderna kommer i juni!

YLLESTRUMPOR!!!



SÅ SKÖNT Å SLIPPA FRYSA!!  

SOV GOTT MY FRIENDS ♥


Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Haft en bra kväll? :D

2010-10-31 @ 21:35:13
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0