god natt på er ;)

Det var lite tungt i dag ....
Man e vist lite sliten efter febern,,,,

som man bäddar  får man ligga ;)   Är man en idiot så straffar det sej själv...idag kom den dagen, voi voi
stackars lilla du!!!!!     

                        Men fy  FAN va jag njuter!!!!!!!
så jäflars skönt det blev!!!!       


                                                                          ;)


Haha jag glider bara så du vet!!!  

jo faktiskt så kan jag oxå vara RikTigt ego...   Men jag skäms inte alls!!!

Blev bjuden på en riktigt god lunch idag!  tack lisa!!
Och dom små tofflorna i butiken stör mej så förbannat!!!! Men bara för att dom är kvar i butiken :)

Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja,trotsas gör det ju då och då, men är de trötta blir det än värre

2010-10-05 @ 10:22:30
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv. Det är bara bra. hur är det själv då ? =)

2010-10-05 @ 11:08:53
URL: http://madeleiinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0