sing me a song...

Och nu då ponny är till salu så gör hon visst allt i sin makt för att övertala mej att det blir nog bra om jag stannar!!

Var ut och red med fia & jerker nu på kvällen..Och visst fasen gjorde hon kanon ifrån sej..
jobba kan hon & inga som helst problem att öka stegen eller ställa ut & in...hmmm
inte en endaste fjuttig bockning heller....kanske har hon feber????  :)

dagen har tickat i väg...  snabbt!!

tränat har jag oxå hunnit med :)      idag fick fia TRÄNA på riktigt ;)  då vi körde armar ihop...

TISDAG- BEN
ONSDAG- BISSE/TRISEPS

FÖRRESTEN så har jag nött ut mitt 1a par skor (under mitt hela liv.)..tyckte det känndes lite kallt & fuktigt..kollade sulan och insåg att det inte fanns så mycket kvar av den..  ;)    häst piss är starka grejjer!!!!!


NU sova en blund och drömma mej bort ett tag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0