resa bokad igen

Insåg just vilken jobbig månad nov blir!  massa kursande 3 dagar i luleå. delat på 3 dagar...

stockholm 3 dagar...

ja det mesta ligger ju inplanerad på min alltför "DYRA" fritid så.... bara bita ihop.


Fick nått intressant på min mobil idag!                                       ;)



Om det blir nått så fixar jag bilder.  insåg att det var ett tag sen jag haft bilder med å det kan ju vara lite tråkigt!!



 här är min lilla ryttar kille 2år och egna ridbyxor,,,   såå STOLT han var..


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha..vad söt han var i sina kläder. Melwin hade igår på sig ridhjälmen till HR, bara för att...Han sa även att vi måste åka till Hanne och rida =)



Ha en bra dag!!

2010-11-10 @ 13:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0