ja du...

Ibland så tror man ju att man kan fråga om man undrar...  jag trodde jag kunde fråga..
Utan att det skulle bli ett______!    
Men träffar man rätt med sin fråga så var det nog inget bra :)

Besviken blir jag iallafall   :(                                   


hur kunde jag tro att vi var ärliga mot varandra..   visst! jag önskar iallafall att  mina vänner frågar om dom har nått på ♥ at....  och JAG SKULLE INTE LJUGA  mina vänner rätt upp i fejjan ,,

jag skulle dessutom inte ha gjort nån sak av det..   Men det står för mej!!



                     NU KAFFE OCH UT MED BARNEN                         FÖR SKIDORNA SKA FRAM



      Ha det bäst det ska jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0