ALLT GÅR BARA MAN VILL

SHIT vad det var mycket idag........nå ja,, mycket blev oxå gjort..!
på kvällsqvisten var det hö hämtning till hästarna.  "ROPAR" - tjejer å killar nu åker vi
SNABBT SVAR -NÄÄÄ VI STANNAR-------
hmmm 7 och 6 år ..... funderar ett tag & ropar- kommer ni med så köper jag lördaxgodis...2sek senare e vi på G.
i bilen diskuterar netta å disa- hål i öronen-

Disa-fråga mej om det gör ont
Nettan-jag fyller 8 snart och då ringer jag bara hanna och säjjer kom och hämta,,hon kommer och hon lyssnar INTE på mamma och pappa så då får jag hål.
D- du har inte frågat mej om det gör ont! "( väntar på frågan!)
N- funderar- jag ber dom ge en sov spruta först sen kan dom sätta hål i öronen...
D- men jag sa ju att fråga mej först- det GÖR INTE ONT-
dom är så söta dom små ♥

väl hemma är det dusch dax ! givetvis får jag JAGA lillen runt i huset. han skriker å säjer...- inte -inte...
vips tar 2åringen på sej simglasögon och säjer- mamma nu duscha lukas inte tycka vatten- !!!!
DET ÄR INTE KRÅNGLIGARE ÄNN MAN GÖR DET TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0