storsien

kände på mej att jag ville göra nåt kul i kväll,,,så jag lämnade hus o barn o gubben .....
följde istället med emma och matias till storsien och kollade på när nina red penny och mutade lill kickan med dumle godis!!!
shit va snabbt vi blev vänner!!  hihihi...(med handen på ♥ så.....hmmm ska ja berätta???

jojo,,,,köpte pepsi..dumle godis å marabuo polka choklad...åt hela jäfla vägen å mådde ju piss när vi kom fram givetvis .. och därför gav jag bort resten bara för att jag hade dålig karaktär idag :)   annars hade ju resten oxå slinkit ner...men lill kickan tyckte ju " kan inte du komma i morgon oxå ;)!!!!!

snackade strunt(HÄSTAR) och hade allmänt trevligt!!


MYYSIGT MED AVBROTT FRÅN VARDAGEN!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0