sent igen

dagen / helgen har varit full späckad som vanligt!    idag blev det en tur fram å tillbaks till piteå och kollade western tävlingar  :)   jätte kul och faktiskt inspirerande! sååå när jag kom hem från kalasandet( gudpojken å systerhans)  så hittade jag jerker o S på sandbanan!!! hihi...(intedirekt överraskad hon hade redan sagt att hon sku rida)
Men till min STORA förvåning så hittades även jani på alex :) ÅH HEJ Å HÅ!!!.... 
jo ni, båda skulle ju testa  "LITE"  !!
Så fast jag har 4hästar å rida så blev det ingen ridning i dag då ALLA redan var ridna!!
nåja imorgon är en ny dag!

tog sedan tillfället och for på en jogging tur istället!

så här såg tränings veckan ut

MÅN= BEN
TIS= JOGG 50MIN
ONS= BRÖST/AXLAR
TOR=VILA
FRE=BISEPS/TRISEPS
LÖR=RYGG/MAGE
SÖN=JOGG/PROM 35MIN

helt nöjd m veckans tränings dos , borde ju bara minska mina underbara te&mackor frukost/kväll :(
men men....nån gång kanske ;)

sov sött ,,,,,,,,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0