ren tvätt ;)

♥  härligt blev såå glad...  den nya tvätt maskinen har kommit!!

underbart NU SLIPPER JAG VÄNTA 4 TIM på att 1 tvätt ska bli klar!

NICE!!!!!!

har redan börjat beta av tvätten!  och det står exact hur länge jag behöver VÄNTA!
ÄR INTE LIVET UNDERBART IBLAND :)    

och jag kommer att hitta botten i korgen!        "puss för den"

var lite smått irriterad här på efter middagen men SPRANG bort det i riekkola 5km blev det.
(sjukt mycket mygg)

hann med och rida jerker oxå & fint gick han idag....hade sällskap av j& blackie oxå..

barnen är jätte uppspelta för stug visstelsen, dom hade svårt att somna
nettan sa- mamma godiset får du inte glömma..!
lukas tyckte - godis på lördag :) grejjen är ju bara att  han int vet vilken dag det är lördag ;)


 min nya leksak ;)     

sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0