värken kommer...

oj nu kommer träningsvärken krypande!

GUD VAD SKÖNT!!!!
 
lite hes i rösten ännu men det spelar ingen roll..

sitter ju först nu och äter frukost, som känns som att den bara blir senare och senare! nätterna har jag ju varit i stallet och ridit och fixat!
var ju igår en skogstur m 3 ekipage, riktigt kul , det var ju länge sen.. M EN OJ VAD DOM HAR AVVERKAT skog känner ju inte igen sej fast jag ridit i samma skogar i 15år typ. och på vägarna är det laggt grus vilket inte mina hästar diggar då dom går barfota!

Idag blir det lite fix på stan. kanske en tur till någon på kaffe oxå ;)
köpte ju ett par skor som gick sönder första gången. och jag ska fara och kolla om dom kan laga för jag gillar ju dom annars hade jag antagligen bett pengarna tillbaks..


ha det!!


bild på party skorna ;)             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0