tur, flax .. kalla det vad ni vill :)

HA....  åkte hem från stockholm i dag å måste medge att jag var seg i morse,,,   hoppa i å ur duschen på morg sega m frullen sen bidde det as brådis!!!
Kom i väg från lägenheten 12min senare än jag bordes, rusa till tunnelbanan och som tur var for den på engång,,, andades ut......   hoppa på expressen som just sku åka 2min...   hmm börjar fundera 2 min är sjukt länge!
sen rullar vi typ 20km i tim...." tanken for i huvet borde inte det gå fortare"
Nå sen hör jag en brevid mej som pratar i telefon...
tåget innan var STRÖMLÖST!!!!  OUPS!!
 jäklar vilken tur.. vi kom fram bara 15min sent..
sen visar det sej att flyget var sent 30min...
när vi landar hör jag att nu var förseningarna redan över 1,5 tim...
 IBLAND HAR JAG OXÅ TUR!!!!
 
tänkte nämligen ta ett senare flyg!!

Var sen till ia på kaffe ...  det var sjukt länge sen..  doftade på lite ljus m edwin ;)  såå himla söt han var då! :)
tio i fyra var jag på jobbet...  så jag klarade TIDEN idag med!

NU SOVA I EGEN SÄNG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0