SOMNADE SOM EN KLUBBAD SÄL ;)

Har ridit bort helgens ridlektion...  kan som tycka att det faktiskt känns lite små jobbigt att måsta ta itu med mina egna hästar nu.
4 knattisar ev lite hjälp åt fia på jerker sen vet jag inte vad eller om jag ska rida janis häst (han sitter på soffan å muttrar om varför jag inte läst denna tidigare! "denna är då förövrigt ridhandboken" )
Bra att han vill lära sej, irriterande för mej då det faktiskt är så att oftast killar har lätt å lära sej, vilket jag ofte får höra. hade jag ridit lika länge hanne som du hade jag varit proffs!!  


                                                           heehee   ja vad säjjer jag??
 

                                                                            ;)



Nu är det dax å bege sej ut i stallet för å komma in om siså där 4timmar då!

Har dessutom rejäl träningsvärk från igår  antagligen combinationen mellan combat och 2 ridningar!


//  puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0