sista dagen på jobbet detta år...

Tänk imorgon är jag LEDIG!!!!    hiihii
Har för engångskull planerat klart för i morgon,, det blir nån file( älg givetvis) & potatisgratäng lite grönt
och efterätt philadelpia glass med varmabär och vitchocklad! mums!!  

han rida en sväng innan jobbet idag allt gick som planerat FÖRUTOM renarna som stod ivägen     ;)
men vi klarade oss helskinnade hem!   alltid ett litet framsteg!


nytt år nya ideer!  brukar man säga .......  tänk om man sku vända på det och fortsätta på nått gammalt istället! 

ÅH SKA TA EN LEKTION MED FIA IGEN SÅ JAG KAN LÄGGA UPP LITE MUSIK!!  


TRäningen  har tagit som fan denna vecka igår var jag tvungen å hoppa över då benen hade ajaj,,, men det e ju värre nu, aoutch  fast ikväll blir det nån träning ändå!

Undras vad era nyårslöften blir??    någon som vill dela med sej???????

puss

Kommentarer
Postat av: liindblaads

hur ska du fira nyår i morgon ?

2010-12-30 @ 20:38:31
URL: http://liindblaads.se
Postat av: ♥ Skvaller Karamellen ♥

svar: tack du :)

2010-12-31 @ 00:13:54
URL: http://skvallerkaramellen.blogg.se/
Postat av: Manka

Jag ska då bli av med kilon som kom till under julen! sen tänker jag inte lovat nåt annat än att jag ska göra allt för att det ska bli ett jäkla bra år!! Vad har du lovat?? Kram

2011-01-01 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0