se på reklam då..!!!!!

hmm ,,, flickan kom och satte sej och berättade om ÖNSKELISTAN!!  jag har ju som varit förvånad över att den inte kommit tidigare ;)  lika sen som mamma!  hiihii
Läste då upp en massa grejer, givetvis inget jag hade nån susning om vad det var!   frågade lite försiktigt var köper man sånt då! & vad är det för nått osv...

MAMMA SE PÅ TV MERA!! KOLLA REKLAMEN PÅ TV...!!   oj hoppsan hejsan...oki måste nog sätta mej & kolla lite..


LÖRDAG & SÖNDAG!

Ska vi vuxna spendera på tumanhand,    VI SKA JOBBA HEMMA!!  mycket som inte hunnits med här på gården,
Fast givetvis så ska jag ta ett glas vitt med ett par goda vänner! & sen en liten sväng någonstans för å dansa lite!!
Finland el sportbaren vi får se!


 KÄNNER NÅN SEJ SUGEN PÅ Å SLÅ FÖLJE SÅ SLÅ EN PLING ;)

Nu blir det soff läge en yttepytte stund!!

/ ha de

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

haha, jag var alltid jättetidig med mina önskelistor när jag var liten

2010-12-18 @ 06:19:55
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket, det gick bra och det blev en liten kille :)

2010-12-18 @ 12:16:49
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0